KALISTEENIKA. Martin Lapin

Martini trennis tegeleme kalisteenikaga ning sealjuures on rõhk plahvatuslikusel. Eesmärk on saavutada atleetlik vorm ja ülim kontroll oma keha üle. Treenime enamjaolt keharaskusega, kombineeritult raskustega.

Kalisteenika on oma olemuselt hästi loov ning sedaviisi meie trennidki: teeme ringtreeningut, plahvatusjõudu, lisatud raskustega jõutrenni, õpime tehnikat, esitame teineteisele väljakutseid.

Martin Lapin on tegelenud kalisteenikaga pea 6 aastat ja sellele nüüdseks juurde lisanud jõutreeningu. Ta on varasemalt osalenud street workouti võistlustel ning nüüdseks on edasi liikunud kultursimi peale. Selles valdkonnas sai Lapin hiljuti Eesti meistrivõistlustel rannafitnessis 3.koha. Martini eesmärk treenerina on julgustada kõiki ületama oma piire ja sihtima kaugemale.

Trennid sobivad nii edasijõudnutele kui ka algajatele, raskusastme valime vastavalt tasemele.

Tunnid toimuvad teisipäev ja neljapäev kl 18.00-19.15

 @martin_lapin_ 

.

Martin Lapin

 

Tel: 55623856
Email: martin.lapin16@gmail.com

 


.

HIIT by HELDEMEEL. Marlen Heldemeel

HIITi (High Intensity Interval Training) peamine eesmärk on kasutada ühe ja sama sessiooni ajal nii väikest kui ka suurt südamelöögi­sagedust. Harjutused on intensiivsed ja üldiselt oma keha raskusega. Pulss töötab vahepeal maksimumi lähedal, pausid on lühikesed.

Treeningut sooritatakse enamasti maksimaalselt 30–40 minutit korraga ja 2–3 korda nädalas.  HIIT võib anda kordi paremaid tulemusi kui jõusaalis raskuste all rühkimine sest treeningus saavutatakse poole tunniga tulemus, milleks jõusaalis kuluks poolteist tundi. Marleni sõnul on HIIT kõige kiirem ja tõhusam viis vormi saada. See on hea neile, kelle jaoks aeg on loetud.

Marlen Heldemeel on aktiivselt spordiga tegelenud kogu elu. Juba Lasteias alustas ta judoga, algklassides tegeles edasi iluvõimlemisega ning põhikoolis avastas kickboxi mis jätkus jõusaali trenniga gümnaasiumis. Pärast kooli kolis Marlen Ühendriikidesse, kus tal tekkis suur huvi klassikalise poksi vastu. Just poksi kõrval avastas Marlen HIIT’i kasulikkuse.

Tunnid toimuvad esmaspäev, kolmapäev kl 19.00, neljapäev 19.30 ja on ligikaudu pikkusega 1.15h

NB! Registreerimine tundi käib läbi heldemeel.ee  Registreerimine Üksuse kodulehel EI OLE vajalik

@heldemeel

 

Tel: 53445364
Email: marlenheldemeel@gmail.com

.


 

KEHARASKUSE RINGTREENING. Rasmus Juhanson

Trennis keskendume peamiselt keharaskustreeningu baasi arendamisele ning kogu keha li

haste tugevdamisele. Rasmuse trenn on üles ehitatud ringtreeningu stiilis. Enamasti toimub trenn keharaskusega, aga kindlasti kasutame ka abivahendeid.

Ringtreening sobib igas vanuses treenijale ning oodatud on nii algajad kui ka juba kogenud sportlased. Trennis tehtavaid harjutusi on võimalik muuta kas kegemaks või raskemaks vastavalt Sinu oskustele.

Rasmus on terve elu olnud sportlik poiss. Algkoolis hakkas ta käima ujumistrennis ja tegeles sellega 8 aastat. 16 aastaselt tekkis huvi ka jõutreeningu vastu ja ta alustas treenimist omal käel. See viis ta treenerite õpinguteni EOK-s (Eesti Olümpiakomitee) ning nüüdseks on Rasmus omandanud ka EKR3 jõusaali ja personaaltreeneri litsentsi.

Tunnid toimuvad esmaspäev ja kolmapäev kl 17.45 pikkusega 1 tund

 

@rasmusjuhanson’

 

https://www.facebook.com/treenerrasmus

 

Tel: 53465702
Email: rasmusjuhanson@hotmail.com

 


 

TRX. Natalia Pozdnjakova

Lihasvastupidavustreening, mis seisneb oma keharaskusega tehtavatel harjutustel. Treeningus kasutatakse spetsiaalset seadet, mis võimaldab sooritada väga erinevaid harjutusi. Metoodikas treenitakse jõudu, painduvust ja tasakaalu.

Põhjalikult töötatakse kerelihastega, millele langeb mitmesugune koormus erinevate nurkade alt. Tugevnevad selgroo alaosa süvalihased, mis on paljudele istuva töö tegijatele pakiline probleem.

TRX võimaldab varieerida treeningu intensiivsust, et treening toimiks ka rasvapõletusprogrammi osana. Edasijõunud sportlastele on TRX sobilik vahend koormuse tõsmiseks.

Laia kogemusega Natalia Pozdnjakova alustas shaping ja aeroobika trennide andmisega aastal 2006 Venemaal. Tema treeneritöö piiri taga kestis 2014 aastani mil ta rajas Tallinnasse oma klubi Fitchaos. Sellest ajast on Natalia ka sertifitseeritud treener, alates 2014 on treeninud erinevaid metoodikaid TRX, Deep Work, step interval ja aeroobika. Praegu keskendub peamiselt TRX seadmega treenimisele kuid ka funktsionaalsele Deep Work metoodikale.

Trenn sobib igas vanuses inimestele, nii algajatele kui ka edasijõudnutele.

Tunnid toimuvad teisipäeviti kl 19.30

Natalia trennid toimuvad vene keeles.

 

https://www.facebook.com/natalja.pozdnjakova.1

 

Tel: 53918202
Email: pozdnjakova73@mail.ru

.