JÕUTREENING. Artur Kuusmets

Keharaskuse ja raskusega kombineeritud jõutrenn algajatele ja edasijõudnutele. Väikesearvuline vaid 8 liikmele mõeldud grupp tagab igale kohaletulnule maksimaalse tähelepanu.

Sõna otseses mõttes tänavalt enese treenimisega alustanud, praeguseks personaaltreeneri paberitega Artur Kuusmets on nõudlik ja tähelepanelik treener, kelle trademark on korrektse tehnika juurutamine tempo ees.

@artur6mets

 

.

Tunnid toimuvad kolmapäev ja reede kl 18.00

Tel: 5396 4985
Email: arturkuusmets@gmail.com

.


.
KALISTEENIKA. Reigo Adamson

Reigo trennis tegeleme kalisteenikaga. Sõna kalisteenika pärineb iidsest kreeka keelest, kus sõna „kallos“ tähendab „ilu“ ja „sthenos“ tähendab „jõud.“ Seega ongi kalisteenika kombinatsioon ilust ja jõust. Läbi kalisteenika treeningu on inimesel võimalik saavutada pealtnäha võimatuid elemente nagu näiteks planche, inimlipp, front lever jt.

Kalisteenika treeningus kasutatakse sageli raskusena oma enda keha ning seetõttu kutsutakse seda tihti keharaskustreeninguks.

Kalisteenika erineb tavapärasest jõusaali treeningust veel selletõttu, et enamus harjutustest hõlmavad sama aegselt tervet keha. Ehk kalisteenikas ei üritata erinevaid lihasgruppe ulatuslikult isoleerida. Tänu sellele saavad suure koormuse ka väikesed vahelihased ja sidemed. Suur osa harjutustest sooritatakse rippudes, mis aitab lahti venitada nii selgroogu kui ka liigeseid parandades nii rühti.

Reigo Adamson on spordiga tegelenud terve elu. 15+ aastat mänginud saalihokit, 10+ aastat jõusaali kogemust ning kalisteenika juurde jõudis ta umbes 3 aastat tagasi. Eelnevalt viis ta läbi kalisteenika treeninguid Warriors Den treeningkeskuses.

Kalisteenika on huvitav võimalus õppida tundma oma enda keha võimeid. Töötame mõõduka kuni 12 inimeselise grupiga. Treening sobib ka algajale, sellisel juhul on koormused väiksemad.

Tunnid toimuvad teisipäev ja neljapäev kl 18.00

@reigoadamson

 

Tel: 55632211
Email: reigoadamson@gmail.com

.


.

HIIT by HELDEMEEL. Marlen Heldemeel

HIITi (High Intensity Interval Training) peamine eesmärk on kasutada ühe ja sama sessiooni ajal nii väikest kui ka suurt südamelöögi­sagedust. Harjutused on intensiivsed ja üldiselt oma keha raskusega. Pulss töötab vahepeal maksimumi lähedal, pausid on lühikesed.

Treeningut sooritatakse enamasti maksimaalselt 30–40 minutit korraga ja 2–3 korda nädalas.  HIIT võib anda kordi paremaid tulemusi kui jõusaalis raskuste all rühkimine sest treeningus saavutatakse poole tunniga tulemus, milleks jõusaalis kuluks poolteist tundi. Marleni sõnul on HIIT kõige kiirem ja tõhusam viis vormi saada. See on hea neile, kelle jaoks aeg on loetud.

Marlen Heldemeel on aktiivselt spordiga tegelenud kogu elu. Juba Lasteias alustas ta judoga, algklassides tegeles edasi iluvõimlemisega ning põhikoolis avastas kickboxi mis jätkus jõusaali trenniga gümnaasiumis. Pärast kooli kolis Marlen Ühendriikidesse, kus tal tekkis suur huvi klassikalise poksi vastu. Just poksi kõrval avastas Marlen HIIT’i kasulikkuse.

Tunnid toimuvad esmaspäev, kolmapäev ja reede kl 19.30

NB! Sissepääs trenni võimalik ainult treeneripoolse kuupääsmega või esmase külastamise puhul TASUTA kokkuleppel treeneriga.

Registreerimine kodulehel EI OLE vajalik ega garanteeri sissepääsu v.a Üksuse aktiivse kuupääsme omanik, kellel on ühekordse pääsme ostmise võimalus ja sellega kaasnev kodulehel tundi registreerimise kohustus.

@heldemeel

 

Tel: 53445364
Email: marlenheldemeel@gmail.com

.


.
SHINDO. Kerli Marmor

Shindo on Jaapanist pärit massaaži-, venitus- ja lõõgastusharjutuste süsteem, millel on paraleele Hiina meditsiiniga. Ühe tunni jooksul võtame läbi 6 poosi, millest igaüks on seotud kindlate organite ja emotsiooniga. Teeme iseendile massaaži, hingame, tajume ning terveneme.

Tunni eelduseks ei ole olla sportlik ega veniv, küll aga on vajalik tulla venitamiseks sobivas riietuses ja võimalusel varvassokkidega.

Kerli Marrmor (25) on sertifitseeritud Shindo instruktor. Tema soov on tervendada ja teenida teisi, milles ta on leidnud maksimaalse väljakutse. Kerli kireks on Hiina ja Jaapani meditsiin. Tema põhitööks on äri juhtimine ja suurim hobi laulmine. Kerli tunnis ole valmis, et sinule pühendutatakse 100%.

Kaasa: joogamatt

Tund toimub neljapäeviti kl 19.30
@kerli.marmor
.
Tel: 55630718
Email: siseminepuhtus@gmail.com

.


.
HIIT, CORE IT, MINUGA. Annmari Eespäev

Annmari (29) trennid on lõbusad, aga olgem ausad – asi on naljast ikka väga kaugel… Sa ei pea olema ei kogenud treenija ega oma ideaalvormis, aga mida Annmari sinult ootab, on pühendumus, tahe ja julgus katsetada.

Annmari annab Üksuses kolme erinevat trenni.

HIIT (30 min) – Trennis unusta ära igasugune hellitamine ja ninnunännutamine. Annmari lubab, et juba enne soojenduse lõppu tunned sa end nagu tõeline TIIGER!

Treening toimub ringtreeringu formaadis, on intensiivne, mitmekülgne ja mänguline. Töötame peamiselt oma keharaskusega, aga ära löö risti ette, kui Annmari otsustab välja võtta ka näiteks poksikindad, kummilindid või hantlid.

CORE IT (45 min) – Neile, kelle lööklause on midagi sellist: “Täiega tahaks tulla, aga kahjuks ei ole aega”. 45-minutiline trenn, mis reaalsuses võrdub 8 tunni higistamise ja rassimisega. OK, OK, nali. Aga tegelt ei ole ka!

Core It on tõhus minimaalse puhkeajaga üldfüüsiline trenn erilise rõhuga tuhara-ja kõhulihastel. Ei mingit niisama kargamist või viivitamist: kohe trenni alguses asutakse matile ja alustatakse treeneri ettenäitamisel harjutustega, kuniks pepu teeb silmad ette ka Brasiilia Miss Unversumile ja sikspäkk ei mahu enam särgi alla ära!

MINUGA (1h) – Treeningusse on põimitud treeneri kõigi aegade lemmikuim combo erinevatest trennidest: keharaskusega treening, jooga, poks ja kardio.

Ole valmis, et paraneb nii sinu võhm, jõud, painduvus kui tasakaal – füüsiline ja vaimne. Annmari teiste trennidega võrreldes on see aeglasema tempoga, aga jõulisem. Et pikk tööpäev rahulikult õhtusse saata, on trenni lõpus eriline rõhk sügaval venitusel.

Londonis personaaltreeneri koolituse läbinud ja mainekas Equinoxi spordiklubis töötanud Annmari on nakkavalt entusiastlik, energiline ja töökas. Mida tõestab see, et treeneritööle lisaks on Annmari ka intensiivravi õde ja kvalifitseeritud Tai massöör.

Tunnid toimuvad:

Esmaspäeval 18.00 MINUGA (1h)
Teisipäeval 8.00 HIIT (30 min) ja 19.30 MINUGA (1h)
Neljapäeval 8.00 CORE IT (45 min)
Reedel 8.00 HIIT (30min)

NB! Annmari tunnid toimuvad kolmel nädalal kuus, ühel nädalal trenne ei toimu. Planeeri aegu tunniplaanist.

@mannavaht

 

Tel: 56481824
Email: eespaevannmari@gmail.com