KALISTEENIKA. Martin Lapin

Martini trennis tegeleme kalisteenikaga ning sealjuures on rõhk plahvatuslikusel. Eesmärk on saavutada atleetlik vorm ja ülim kontroll oma keha üle. Treenime enamjaolt keharaskusega, kombineeritult raskustega.

Kalisteenika on oma olemuselt hästi loov ning sedaviisi meie trennidki: teeme ringtreeningut, plahvatusjõudu, lisatud raskustega jõutrenni, õpime tehnikat, esitame teineteisele väljakutseid.

Martin Lapin on tegelenud kalisteenikaga pea 6 aastat ja sellele nüüdseks juurde lisanud jõutreeningu. Ta on varasemalt osalenud street workouti võistlustel ning nüüdseks on edasi liikunud kultursimi peale. Selles valdkonnas sai Lapin hiljuti Eesti meistrivõistlustel rannafitnessis 3.koha. Martini eesmärk treenerina on julgustada kõiki ületama oma piire ja sihtima kaugemale.

Treenime 12 inimese suuruse grupiga.  Trennid sobivad nii edasijõudnutele kui ka algajatele, raskusastme valime vastavalt tasemele.

Tunnid toimuvad suviti õues, Stroomi ranna mänguplatside juures (200 m rannahoonest vasakul) teisipäev ja neljapäev kl 18.00-19.00. Vihma puhul Üksuses. Tundi registreerimiseks helista Martinile või saada email. Kodulehel registreerimine pole suviti vajalik.

Pääse: 8€

 @martin_lapin_ 

.

Martin Lapin

 

Tel: 55623856
Email: martin.lapin16@gmail.com


POWER BODY (HIIT by HELDEMEEL) Ave Mai Larin

HIITi (High Intensity Interval Training) peamine eesmärk on kasutada ühe ja sama sessiooni ajal nii väikest kui ka suurt südamelöögi­sagedust. Harjutused on intensiivsed ja üldiselt oma keha raskusega. Pulss töötab vahepeal maksimumi lähedal, pausid on lühikesed.

Treeningut sooritatakse enamasti maksimaalselt 30–40 minutit korraga ja 2–3 korda nädalas.  HIIT võib anda kordi paremaid tulemusi kui jõusaalis raskuste all rühkimine sest treeningus saavutatakse poole tunniga tulemus, milleks jõusaalis kuluks poolteist tundi. Suviti asendab Marlen Heldemeelt Hiit by Heldemeel treener Ave-Mai Larin. 

Ave-Mai Lavin on füüsilise trenniga tegelenud varasest noorusest saati. Eriti köidavad teda intensiivsed treeningmetoodikad nagu poks ja tai poks, ta on sage külaline jõusaalis. Hetkel studeerib füsioteraapiat Tartu Tervishoiu Kõrgkoolis ning töötab personaaltreenerina. Rühmatrennides on Ave-Mai lähenemine rõhutatult personaalne, tema valvsa käe all võivad kõik treenitavad tunda end turvaliselt.

Tunnid toimuvad esmaspäev ja kolmapäev kl 19.00-20.00

Tundi registreerimiseks kirjuta treenerile või registreeri heldemeel.ee Registreerimine Üksuse kodulehel EI OLE vajalik

Pääse: 7€, kuupääse juulis 40€, augustis 50€ (küsida treenerilt)

@avemailarin

 

Tel: 5023206
Email: Ave.mai.larin.aml@gmail.com


JÕUTREENING. Artur Kuusmets

Raskusega ja keharaskusega kombineeritud jõutrenn algajatele ja edasijõudnutele. Väikesearvuline vaid 8 liikmele mõeldud grupp tagab igale kohaletulnule maksimaalse tähelepanu.

Sõna otseses mõttes tänavalt enese treenimisega alustanud, praeguseks personaaltreeneri paberitega Artur Kuusmets on nõudlik ja tähelepanelik treener, kelle trademark on korrektse tehnika juurutamine tempo ees.

@artur6mets

 

.

Tunnid toimuvad kolmapäev ja reede kl 18.00 – 19.00 suvel ei toimu

Tel: 5396 4985
Email: arturkuusmets@gmail.com.


.HIIT by HELDEMEEL. Marlen Heldemeel

HIITi (High Intensity Interval Training) peamine eesmärk on kasutada ühe ja sama sessiooni ajal nii väikest kui ka suurt südamelöögi­sagedust. Harjutused on intensiivsed ja üldiselt oma keha raskusega. Pulss töötab vahepeal maksimumi lähedal, pausid on lühikesed.

Treeningut sooritatakse enamasti maksimaalselt 30–40 minutit korraga ja 2–3 korda nädalas.  HIIT võib anda kordi paremaid tulemusi kui jõusaalis raskuste all rühkimine sest treeningus saavutatakse poole tunniga tulemus, milleks jõusaalis kuluks poolteist tundi. Marleni sõnul on HIIT kõige kiirem ja tõhusam viis vormi saada. See on hea neile, kelle jaoks aeg on loetud.

Marlen Heldemeel on aktiivselt spordiga tegelenud kogu elu. Juba Lasteias alustas ta judoga, algklassides tegeles edasi iluvõimlemisega ning põhikoolis avastas kickboxi mis jätkus jõusaali trenniga gümnaasiumis. Pärast kooli kolis Marlen Ühendriikidesse, kus tal tekkis suur huvi klassikalise poksi vastu. Just poksi kõrval avastas Marlen HIIT’i kasulikkuse.

Tunnid toimuvad esmaspäev, kolmapäev ja reede kl 19.30 – 20.30 suvel ei toimu

NB! Sissepääs Marleni trenni on võimalik ainult treeneripoolse kuupääsmega või esmase külastamise puhul TASUTA kokkuleppel treeneriga.

Registreerimine kodulehel EI OLE vajalik ega garanteeri sissepääsu v.a Üksuse aktiivse kuupääsme omanik, kellel on ühekordse pääsme ostmise võimalus ja sellega kaasnev kodulehel tundi registreerimise kohustus.

@heldemeel

 

Tel: 53445364
Email: marlenheldemeel@gmail.com


.SHINDO. Kerli Marmor

Shindo on Jaapanist pärit massaaži-, venitus- ja lõõgastusharjutuste süsteem, millel on paraleele Hiina meditsiiniga. Ühe tunni jooksul võtame läbi 6 poosi, millest igaüks on seotud kindlate organite ja emotsiooniga. Teeme iseendile massaaži, hingame, tajume ning terveneme.

Tunni eelduseks ei ole olla sportlik ega veniv, küll aga on vajalik tulla venitamiseks sobivas riietuses ja võimalusel varvassokkidega.

Kerli Marrmor (25) on sertifitseeritud Shindo instruktor. Tema soov on tervendada ja teenida teisi, milles ta on leidnud maksimaalse väljakutse. Kerli kireks on Hiina ja Jaapani meditsiin. Tema põhitööks on äri juhtimine ja suurim hobi laulmine. Kerli tunnis ole valmis, et sinule pühendutatakse 100%.

Kaasa: joogamatt

Tund toimub neljapäeviti kl 19.30 – 20.30 suvel ei toimu
@kerli.marmor
Tel: 55630718
Email: siseminepuhtus@gmail.com.

.HIIT, CORE IT, MINUGA. Annmari Eespäev

Annmari (29) trennid on lõbusad, aga olgem ausad – asi on naljast ikka väga kaugel… Sa ei pea olema ei kogenud treenija ega oma ideaalvormis, aga mida Annmari sinult ootab, on pühendumus, tahe ja julgus katsetada.

Annmari annab Üksuses kolme erinevat trenni.

HIIT (30 min) – Trennis unusta ära igasugune hellitamine ja ninnunännutamine. Annmari lubab, et juba enne soojenduse lõppu tunned sa end nagu tõeline TIIGER!

Treening toimub ringtreeringu formaadis, on intensiivne, mitmekülgne ja mänguline. Töötame peamiselt oma keharaskusega, aga ära löö risti ette, kui Annmari otsustab välja võtta ka näiteks poksikindad, kummilindid või hantlid.

CORE IT (45 min) – Neile, kelle lööklause on midagi sellist: “Täiega tahaks tulla, aga kahjuks ei ole aega”. 45-minutiline trenn, mis reaalsuses võrdub 8 tunni higistamise ja rassimisega. OK, OK, nali. Aga tegelt ei ole ka!

Core It on tõhus minimaalse puhkeajaga üldfüüsiline trenn erilise rõhuga tuhara-ja kõhulihastel. Ei mingit niisama kargamist või viivitamist: kohe trenni alguses asutakse matile ja alustatakse treeneri ettenäitamisel harjutustega, kuniks pepu teeb silmad ette ka Brasiilia Miss Unversumile ja sikspäkk ei mahu enam särgi alla ära!

MINUGA (1h) – Treeningusse on põimitud treeneri kõigi aegade lemmikuim combo erinevatest trennidest: keharaskusega treening, jooga, poks ja kardio.

Ole valmis, et paraneb nii sinu võhm, jõud, painduvus kui tasakaal – füüsiline ja vaimne. Annmari teiste trennidega võrreldes on see aeglasema tempoga, aga jõulisem. Et pikk tööpäev rahulikult õhtusse saata, on trenni lõpus eriline rõhk sügaval venitusel.

Londonis personaaltreeneri koolituse läbinud ja mainekas Equinoxi spordiklubis töötanud Annmari on nakkavalt entusiastlik, energiline ja töökas. Mida tõestab see, et treeneritööle lisaks on Annmari ka intensiivravi õde ja kvalifitseeritud Tai massöör.

Tunnid toimuvad: suvel ei toimu

Esmaspäeval 18.00 MINUGA (1h)
Teisipäeval 8.00 HIIT (30 min) ja 19.30 MINUGA (1h)
Neljapäeval 8.00 CORE IT (45 min)
Reedel 8.00 HIIT (30min)

Esimene kord TASUTA.

NB! Annmari tunnid toimuvad kolmel nädalal kuus, ühel nädalal trenne ei toimu. Planeeri aegu tunniplaanist.

 

@mannavaht

 

Tel: 56481824
Email: eespaevannmari@gmail.com