fbpx

Keharaskuse ringtreening

TREENER RASMUS JUHANSON

Olenemata milline on sinu taust, oled jõusaali või rühmatrenni kogemusega, tegeled mõne muu spordialaga või jõuad spordini üldse esimest korda on suur tõenäosus, et keharaskuse trenn sobib sulle. Liigutused, mis tehakse keharaskuse trennis on lihtsalt niivõrd loomulikud, et mitte öelda sünniga kaasa antud.

Keharaskusega treeningu juures on üks parimaid omadusi selle mitmekülgsus. Erinevalt jõusaali- või etteantud kavaga trennist, kus harjutuste valikud piiravad masinad või on trennist trenni korduv kava, on enda kehaga jõu treenimisel tohutult palju võimalusi.

Esiteks millist harjutust valida? Valikut saab teha väga paljude seast, ka konkreetset harjutust on võimalik läbi viia väga erineval moel. Piiriks on vaid meie enda keha ja jäsemete liikuvusulatus. Hea treener aitab siinkohal väga palju kaasa ja aitab teha trenni huvitavaks ja väljakutsuvaks.

Keharaskuse treening võib olla nii lihtne kui ka väga raske. Kõik oleneb taaskord harjutuste valikust. Ära muretse, kui sa oled algaja või vastupidi, pead ennast juba kogenud atleediks. Keharaskuse trennil on sulle alati varuks jõukohaseid harjutusi.

Trennis töötame kõikide peamiste lihasgruppidega, selg, rind, õlad, alakeha, biitseps, triitseps, kõht. Tihti on haaratud ühte harjutusse mitu lihasgruppi korraga. Vajadusel kasutame abivahendeid. Trenni teeme ringtreeningu vormis.

Keharaskuse ringtreeningut juhendab treener Rasmus Juhanson.

TAGASI ALGUSESSE