Küsimused ja vastused

.

KUIDAS TOIMUB ÜKSUSSE SISSPÄÄS JA BRONEERIMINE ISIKLIKUKS TRENNIKS?

  1. Ostad pääsme E-poest
  2. Saad meilt 24h jooksul vastu emaili, millest leiad elektroonilise sissepääsu juhendi ja sisekorra eeskirjad.
  3. Kinnitad emailiga, et oled juhendi ja eeskirjadega tutvunud
  4. Teeme avatuks Google Sheets lehe kus ise broneerid endale aja
  5. Tuled broneeritud ajal kohale ja avad ise ukse

MIKS MA EI NÄE VÕIMALUST BRONEERIDA AEG ISIKLIKUS TRENNIKS KODULEHEL?

Kodulehel saab registreerida ainult rühmatrennidesse. Isiklikud trennid käivad läbi Google Sheetsi, millele ligipääsu saad peale pääsme ostmist. Kui sa soovid vabade aegadega tutvuda siis võta meiega ühendust.

KAS KUUPÄÄSMEGA PÄÄSEB KA RÜHMATRENNIDESSE?

Ei pääse. Igal rühmatreeneril on oma pääse. Vaata neid hinnakirjast.

KUST MA SAAN ALLA LAADIDA ARVED?

Arved saad alla laadida enda isiklikult Hopitude keskkonna kontolt siit (Minu konto -> logi sisse). Kasuta sama kasutajanime ja parooli, mida sa kasutasid e-poes pääsme ostmiseks.

KAS ÜKSUS ON STEBBY (SPORT ID) LIIGE?

Jah, Stebby kaudus saab osta pääsmeid isiklikus treeninguks kui ka valitud rühmatrennideks. Kokkuleppel treeneriga ka personaaltrennideks. Stebby pääsmeid saab osta siit.

MUL ON PROBLEEM E-POODI VÕI HOPITUDE KESKKONDA SISENEMISEL.

Proovi järgnevaid lahendusi:

  1. Vaheta brauserit (Hopitude ei armasta Safari brauserit)
  2. Vaheta arvuti telefoni vastu või vastupidi
  3. Vaheta sisselogimise viisi. FB asemel parool ja kasutaja või vastupidi
  4. Kasuta pikemat parooli kus on vähemalt 8 tähte, üks number ja üks suur täht.
  5. Kirjuta või helista meile
.

KAS SUL ON VEEL KÜSIMUSI?

TAGASI ALGUSESSE