Kalisteenika rühmatrenn

TREENER KADI ELLUS

Kalisteenika (kreeka k „kallos“- ilu ja „sthenos“ – jõud), inglise keeles calisthenics on jõutreening oma keharaskusega. See trenn õpetab kontrolli oma keha üle, arendab tasakaalu, koordinatsiooni.

Kätekõverdused, kükid, lõuatõmbed, väljaasted, plank ning põnevad versioonid nendest ja muudest harjutustest – igas trennis töötame läbi kogu keha. Kalisteenika ei ole tavaline rühmatrenn, selles trennis treenime, õpime ja avastame koos – treener teeb ise kaasa.

Miks sina peaksid valima just kalisteenika?

  • Kalisteenika sobib kõigile. Oma keharaskuse liigutamisega on kõik harjunud, teeme seda sünnist alates.
  • Kalisteenika on turvaline trenn. Võrreldes suurte raskustega treenimisega on keharaskusega trennis väikse võimalus vigastusi saada.
  • Harjutuste raskusaste on väga varieeruv. Piisab kehaasendi väga vähesest muutmisest, et harjutust palju raskemaks teha.
  • Kalisteenikas saadud jõudu saab kasutada teistel spordialadel. Õpime oma keha tervikliku üksusena kasutama. Hea variant näiteks enne suurte raskustega treenimisega alustamist.
  • Saad suvel rannas turnikatel tuusata oma vastõpitud oskustega

Trenni on oodatud nii mehed kui naised, algajad ja edasijõudnud, kuna kõikidest harjutustest on
lihtsamaid ja raskemaid versioone.

Kalisteenikat annab treener Kadi Ellus. Registreeri tundi siit.

T, N 18.00 / TUNNI PIKKUS 1.15h

TAGASI ALGUSESSE