fbpx

Gea Talmre

PERSONAALTREENER

Tel. 56453837
Email: gea.talmre777@gmail.com

”Usun tugevalt elukestvasse kehalisse arengusse. Selle arengu juht oled sa ise, kuid on absoluutselt õige leida endale toeks pühendunud ja tasemel tugi.” leiab eluaegse profi kui ka hobispordi taustaga personaaltreener Gea Talmre.

Gea tugevaim külg treenerina on individuaalsus. Koostöös kliendiga võtab ta arvesse kliendi füüsilised iseärasused nagu liikuvus, vanus, kehakaal, vigastused, terviseprobleemid kuid paneb lisaks oluliselt rõhku psühholoogiliste barjääride murdmisele. Sageli on just viimane põhjus miks inimest kehalises arengus valitseb seisak. Kust tuleb just sinu motivatsioon? Miks seda ei ole piisavalt? Gea aitab leida nendele küsimustele vastuse.

Gea trenn on ohutu, efektiivne ja eesmärgile orienteeritud. Treenitav saab koos füüsise paranemisega kaasa vajalikud üldteadmised harjutustest ja tervislikust liikuvuskäitumusest tervikuna. Liigud sa piisavalt? Sööd sa piisavalt valku, jood sa piisavalt vett? Gea teab neid vastuseid.

Olen treener sest tunnen, et saan aidata just neid kes päriselt abi vajavad. Näha rõõmu inimese näos kui sa oled tema jaoks kohal, mitte ainult füüsiliselt kohal vaid ka südamega KOHAL, see on minu jaoks suurim asi. Töö minu inimestega teeb minu hingele pai.” kirjeldab oma leidmist treeneriametis ärijuhtimise magistrikraadiga ja rahvusvahelises ettevõttes personalijuhina leiba teeninud Gea.

Gea on 8a alates olnud professionaalne mäesuusa sportlane ja sellega seoses tegelenud väga paljude spordialadega nagu veesuusatamine, purjetamine, rulluisutamine, jalgpall, pikamaajooks jt. Ta osaleb vabatahtlikuna rahvusvaheliste spordivõistluste abitiimis. Ta omab IntensivePT personaaltreeneri ja toitumisnõustaja tase 4 tunnistust. Gea trenni on oodatud kõik alates 12 eluaastast.

Gea annab Üksuses järgmisi treeninguid:

Personaaltreening 60 minutit, tule üksi või sõbraga

• Soojendus erinevate keharaskusega harjutustega sh. pulsi tõstmine läbi hüpete (n.kosmonaut, erinevad tempod, harjutused plank asendis jm ).

• Jõutreening sangpommide, hantlite, treeningkummide, kangi ja ketastega.

• Baasharjutused ehk suuremad lihasgrupid, harjutused läbi mitme liigese kui ka isoleeritud harjutused läbi ühe liigese.

• Iga nädalaselt muutuv kava (harjutused, sooritusviis, koormus), vastavalt kliendi vajadustele.

• Venitusosa trenni lõpus.

Konditsioonitreening 60 min, tule üksi.

• Sinu enda põhilise spordiala toetus või isikliku eesmärgi sportliku eesmärgi toetamine läbi konditsioontreeningu (kehatüvi, kiirus, plahvatuslikkus, vastupidavus, nobedus)

• CrossFiti võimalus

• Trennid Stuudios Üksus või õues.

Rühmatrenn kõht/reis/tuhar 60 min, kuni 10 inimese grupp

• Iga nädal uus kava

• Treenimine peamiselt matil

• Vahendid keharaskus, topispallid, vabad raskused, treeningkummid.

• Trenni alguses ja lõpus 1m plahvtuslikud osad

• Väikese grupi tõttu individuaalne lähenemine.

Hinnad

Personaaltrenn alates 25€, trennikava iseseisvaks treeninguks 35€

TAGASI ALGUSESSE